Vovvesnark

...Inatt har jag sovit urdåligt...
Verkligen...

Jag ligger fortfarande i sängen och latar mig. Jag är trött.
Vet inte hur många gånger jag sagt åt min hund att sluta snarka.
Ja ni läste rätt....vår HUND!!!
En gång slog jag till Plupp för jag trodde det va han som snarkade, men när jag tittade upp låg det en hund mellan oss som lät som en hel skördetröska.
Jag blir galen.
Det värsta jag vet är folk som snarkar.
Därför valde jag ut Plupp ( noga och väl ) till min pojkvän, eftersom han sover tyst.
Men så kom vi på den fina idén att skaffa hund.
Jag vet. Vi väljer en fyrbent jättetuss som snarkar...
*suck*


image610
Fast jag vet inte ja
Jag skulle nog också snarka om jag sov sådär...


Kommentarer
Postat av: David

Haha.. sigge rokkar :D

2007-10-12 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0