Vi sitter i bilen

...i mörkret och mumsar godis...

Men nu måste jag berätta

Våran dator dog ju för ett tag sedan i vår förtvivlan. Den gick inte ens att starta. Så vi tänkte att då får vi väl köpa en ny ( jättekul ).
Plupp och jag med den döde datorn i handen vandrade vi in på en butik i Valbo. Expediten visade oss våra nya dator och wipps så hade vi en ny.
Men expediten som va så snäll, sa att han skulle lämna in våran dator åt oss. Men vi hade ju ingen garanti så vi skulle ju inte direkt få den lagad.
Men jorå.
Idag ringde dom och sa att våran dator hade kommit tillbaka. Så nu sitter vi här, glada och tacksamma. Tillsammans med TVÅ bärbara datorer...


Nu ska jag hålla blicken på vägen, annars kräks jag på den nyreparerade stackarn :D

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

hoppas datorn startar snart

2007-10-17 @ 21:42:48
URL: http://bebisnoja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0