Hej igen!

...Som vanligt blev det ingen lugn söndag...

Blev utdragen till stan. Handlade en ny köksduk på Hemtex ( för dom hade rea...NÄÄHÄÄÄ )
Sen fikade vi en sväng, och nu är jag hemma igen.
Satt mig på golvet för att leka med SIgge. Satt i två minuter sen ringde telefonen.
Då va det dags för visning av en lägenhet.
Sen ut på prommis med Vovve, och nu sitter vi här jag och min pyttefamilj och dricker saft och äter små vindruvor.
Strax ska vi gå över till momsi för hon ska bjuda på söndagsmiddag.
*fju*...tror jag fick med allt där...
image656

( Som vanlig en dålig bild, men fin är den)
*haha*

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

va söt hund! :D:D

2007-10-21 @ 18:19:18
URL: http://stephaniesz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0