Äntligen fredag

...Och IDOL...

Ikväll blir det plockamat på vårat fredagsmysbord.
Jag har handlat:
Sushi
Färdiga kycklingklubbor
kokt kyckling
rostbiff
Tsatsiki
Potatissallad
olika korvar
chips
popcorn
parmaskinka
Nötter

Så nu ska det läggas upp på fat och sen är det ätdags ( jävlar, glömde bröd...*hmf*)


image611
image612


Ha en trevlig fredagskväll och MYS med era nära & kära ♥


-------------------------------------------------------------------------------------------------

ehm...Jo, tänkte lägga in en trevlig bild på mig.
Om ni ser ett spöke som går med en hund tidigt på mornarna så är det bara jag.
Snyggare än såhär är jag inte klockan tjugo över åtta...

image613

Ser ni Sigge i bakrunden....
"Släpp ut mig kärring så jag får drilla"


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha vad söt vovven är.
Gud vilken god mat du hade plockat ihop! Mums! =)

2007-10-13 @ 08:09:09
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0