69 dagar kvar till julafton

...Nej jag har inte gått och blivit galen...

Haléns katalog kom farandes genom mitt brevinkast idag fylld med julsaker. IKEA har tagit fram sitt julpynt så kalla mig inte galen. Men varje år vid den här tiden så längtar man till jul.
Ialla fall jag...

image626
Små söta hjärtan hängandes i trappen upp till övervåningen skulle väl vara superfint...eller hur älskling?
60:- ( Bild: Haléns)

image627
Fint lysande ris, perfekt i vårat sovrum...eller hur älskling?
199:- ( Bild: Haléns)
image628
Okej älskling, en sån här behöver jag inte...Jag har redan en som jag brukar julpynta...men supersöt är den iaf
179:- ( Bild: Haléns )


Håller ni inte med mig?

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag längtar faktiskt också till julen. november snart o den känns bara trist..
så lite jul med massa ljus o tomtar så.. snart vänder det o blir ljusare igen ;)

2007-10-16 @ 22:33:46
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0