Vidriga Lisa

Japp, träffade på vidriga Lisa igår på coop. Hon hade bestämt sig för att åka till affären för att köpa lösgodis. Vidriga Lisa VET att på Coop DÄR finns det många stora lådor med godis.
Vidriga Lisa tog tag i en påse och började plocka...
...MED HÄNDERNA...
Låda efter låda gick hon igenom och la ner en näve av varje i sin påse.

Vidriga Lisa har idag gjort att jag ALDRIG mer ska äta lösgodis ( bara dom med papper på )



Update: Tack Karin för att du har så höga tanka om mig ( Hon trodde "Vidriga Lisa" va jag ) hahahhaha

Kommentarer
Postat av: David

Vidriga Lisa kan dra åt skogen...

2007-11-28 @ 19:54:35
URL: http://downwithdave.blogg.se
Postat av: Karin

Haha trodde först att det var du som hade fallit för frestelsen o hade dåligt samvete...fan va vidrigt sara
du har förstört mina lördagar framöver....=)

2007-11-28 @ 21:02:57
Postat av: Lia

åh fy fan!
Va äckligt!

2007-11-28 @ 23:09:18
URL: http://liaek.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0