Städkärringen

Idag har jag städat och skurat nästan hela dagen.
Vi va ut på en prommis med Sigge på förmiddagen men annars har jag gått med russinhänder ja....HELA dagen.
Övervåningen är nu kliniskt ren och pyntad.
Redo för advent.

image694
image695
image696
image697

 

Och sist men inte minst så ska ni få se en bild på mitt bästa julpynt ( från min svärmor )
( Pyntet bredvid även kallat Xbox har inte jag ställt dit. Fick jag bestämma skulle den där prylen ligga på gatan, utslängd...)

image700


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi verkar ha haft samma sak för oss idag du o jag hehe. Skönt o ha det fint inför advent. Passade på idag för det var enda dagen jag var ledig o på söndag vill man ju ha adventsfint hemma!

Jag har faktiskt varit på EN match i år.. o förra året var jag EN gång.. så kanske d blir nån match till i år hehe (det är väl bra att ha varit på två åtminstone ;-)).. hör av mig då =D

2007-11-29 @ 22:12:11
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0