Celine Dion & Party

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar in min nya bästa skiva. Hon är grym.

Sen jag va liten har jag varit helt galen i henne och ingen förstår min känsla jag har när  jag VET att jag ska få se henne live i globen.
Jag har varnat Micke att jag säkert kommer att gråta mig igenom HELA konserten.
Ungefär så löjlig är jag...


Strax piper vi ner på stan. Micke vill ha nya kläder tills skolan börjar och jag kommer säkerligen hem med minst en påse iaf.
Klockan fyra bär det av på middag
Sen vänder jag upp och ner på mitt alkoholglas, slår klackarna i taket och entrar partyvärlden.

Jag är grymt taggad

Sprit & Singstar, say no more



Kommentarer
Postat av: Lollo

Jo nu har bebis kommit :) Kom igår natt. Var där o hälsa på igår, såå söt var HON! Aliyah ska hon heta :)

Härligt att du ska ut o partaja, hoppas "pensionärs sara" håller sig borta så kanske vi ses på krogen haha =D

Förresten, guud vad smal du var när du träffa karln din. Men du är lika fin nu som då, så det så! =D

2007-11-24 @ 16:16:01
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0