Yrvaken, prommisbang och solig dag

...Micke frågade Johan sent igår kväll om dom skulle ta en prommis nu på morgonen. Ja, svarade Johan då. Sen pep mobilen i morse, kanske tre gånger...ingen Micke klev upp :D
Nääää, men sen plingade det på dörren och då blev det en jääävla fart på Micke...
Så han, Linda, Johan och Ludvig har varit ute och promenixat och jag bangade...*hihi*

Idag soliga dag ska jag tvätta och bara ta det lilla lugna. Kanske tar en prommis senare, vi får se :D

Igår kväll blev det mys med natchos, vindruvor, godis och popcorn och saftkalas hos grannarna...mumma...

image22image23image24

Kommentarer
Postat av: David

Blir lite besviken på att sigge inte fick någon bild här i senaste inlägget. Hoppas de är åtgärdat till nästa inlägg.

Mvh
En Besviken Läsare

2007-05-02 @ 12:47:45
Postat av: Tessan

va ska du hålla på å krångla me en ny blogg fööör? :D haha! malin och jag var på väg till er i måndags, tänkte hurra för födelsedagsbarnet...men vi hann inte:(...så vi får komma en annan dag!..Linda & jag pratade om en grillning! låter kanon :D kramisar!

2007-05-02 @ 13:23:10
URL: http://www.nogg.se/tessaa
Postat av: David

Tar tillbaka föregående inlägg. Märkte att man såg en liten bit av sigge på första bilden. Så du kan gladeligen makulera de jag skrev förrut.

Mvh
En åter glad läsare

2007-05-02 @ 17:55:07
Postat av: Sara

Men lilla David! Har ju sagt åt dig att tänka först och tala sen :D

2007-05-02 @ 18:01:44
Postat av: Sara

Tjo! Grillning = mums mums, självklart ska vi grilla :D
Det va bra att ni inte kom i måndags för vi var inte hemma :P...va och myste hos momsi med god mat...Va för kallt för grillning...måste boka datum snart då ju :D...kram

2007-05-02 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0