Viktnedgång...

...Är det jag håller på med nu...

Min nionde dag idag, den åttonde ska vara värst när det gäller suget efter godis. Kände inte av det så mycket igår, även fast lillasyster hällde upp en skål godis framför näsan på mig :D
Det lockar inte längre och det känns jäkligt bra...

Igår ställde jag mig på vågen för första gången och det va ett positivt resultat. Får mig att sparka mig själv i baken ännu mer, för den här gången VILL jag verkligen lyckas...
Kroppen är så konstig eftersom jag inte får äta vad jag vill. Ganska roligt att se. Eller roligt är det inte för min kära sambo eftersom jag blir på dåligt humör hehe. Men konstigt hur kroppen kan förändra sig bara för lite mat.

Jag motionerar mellan 1-2 gånger om dagen med stavar. Har upptäckt hur roligt det är. Blir en helt annan motion med stavar. Och sen har jag har bestämt mig för en vilodag i veckan (Och den hade jag igår) :D

Jag hoppas hoppas att motivationen sitter i mig den här gången, för jag vet hur lätt jag annars givit upp...
Därför skriver jag från och med nu i min blogg om hur det går för mig...

-2,4kg hittills av 14kg


Wish Me Good Luck

//Sara
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0