Veterinären nästa...

...För lille Sigge...

Har spenderat en timme i telefonen för att försöka få tag på veterinären men upptaget, upptaget och åter upptget.
Tillslut svarade dom...
Jag frågade om man kunde göra en hel rundtur på min lilla vovve och undersöka honom från topp till tå? En riktig genomgång med andra ord. För nu har jag försökt att få bort svampen i öronen men det går inge vidare och idag när jag låg och klia honom så upptäckte jag en festingsjääävel (I hate). Ringde mamma, hon kom hit, vi försökte och försökte och försökte men hunden är helt galen. Han bet både mig och mamma *morr*. Jag tror att han är väldigt känslig nu när man rör öronen så det var nog därför. För så som vi har slitit med att försöka få ner vätskan där...ojojoj....craaaazy dog!!!! :D
Så på måndag ska vi dit igen (Va där för tre veckor sedan). Det är bara att sätta på sig spenderarbyxorna, för det är fan inte billigt att gå till veterinären...

Nu ska jag stavpowerwalka med en gammal vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0