Trött matte, hungrig hund...

Nu har vi varit ut på powerwalk. Jag Linda, Ludvig och Sigge. Sååå skööönt. ååååh va vi är tacksamma för att du drar med oss ut Linda :D
Nu är jag slut i benen och Sigge är hungrig...

Annars idag så slutade Micke tidigare och vi begav oss till Valbo. Köpte lite nya saker även idag, men nu känner jag att det får vara bra med IKEA för ett tag. *pust*
Har städat och plockat i lägenheten många timmar men tycker inte att det blir renare. Jag fattar inte. Känns som om det inte finns något slut i det hela. Ska fortsätta i morgon. Jävla kärring är vad man är :D

Micke och Johan är och tränar sen blir det mys med natchos framför Tv:n...Jag gillar mys, Life is mysigt



SiggeSIggeSiggeSigge242624-17

(Jag vet att Sigge ser död ut på den här bilden, men jag lovar...han lever :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0