Trevlig middag med trevligt sällskap...

...Har det varit ikväll...

Mina kära svärföräldrar äntrade stan idag och då samlade vi skaran för en middag. Massa god plock mat *mmm...me like*
Men alkoholen låter man bli under dieten så jag och Plupps syster (som är gravid) satt med ett varsitt glas vatten och festade, man behöver inte känna sig ensam iaf...:D

Vi disskuterar alltid hej villt om alla möjliga saker när vi ses och vi skrattar alltid och har kul. Denna gång kom vi in på ämnet magnetfält....öh fråga mig inte hur men vi gjorde det. Jag tror det va när min svärfar började prata om sin radio i sängen blabla....
Aja iaf så trodde inte alla på ämnet så min svärfar va tvungen att visa.
Svärmor trippade iväg på sina små tassar och kom tillbaka med två !!??galgar!!??...Sen övergick matbordet till snickarbord för en stund tills "pinnarna" blev klara...
(Jag vet inte vem jag ska tacka, gud kanske...för att jag INTE hade glömt min kamera hemma)
Men det blev uppvisning och mycket skratt.
Jag tog med mig pinnarna hem för att testa våran säng (eftersom jag sover väldigt dåligt om nätterna) och så som jag trodde så har jag ett magnetfält preciiiiiiiiiis där jag sover. Jag är imponerad....
Plupp har flyttat våran säng lite så nu ska jag se om det blir någon skillnad...hahaha....
Är man inte dum så blir man väl....men vi bjussar på det...

Nu ska vi sussa i magnetfältsfria zoner och drömma sött...


image109
image110
image111
image112
image113
image114
image115
image116
image117
image118
image119

♥God Natt Sverige ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0