Tre Kaffekoppar senare...

..Japp, så sant så sant...

Helt sanslöst att klockan ringde klockan fem i morse. Men inte va jag trött för det inte...näääää...jag klev upp som om klockan vore elva...
Kokade ett ägg, läste tidningen, letade kläder, rastade yrvakna tuffs, åt en smörgås, sminkade mig, skällde på tuffs, väckte plupp....jaa, som ni ser hann jag med ganska mycket...

Tjugo i sju va jag på plats på kontoret...ööööhhh...måste man ha nycklar för att öppna en dörr??? doh!!
Då var jag även dyngsur efter morgonens hääärliga väder :D

Nu är jag som sagt inne på min tredje kaffekopp ( Har hört att det ska va bra för förbränningen). Sveper kopp efter kopp...
Näää....dricker mest för att kunna hålla mig vaken, måste ha sovit i ett "magnetfält" inatt (Eller så kan det vara för att jag la mig väldigt sent, men jag tror på det första....)

Nu back to work...

Kommentarer
Postat av: Micke

God morgon älsklingen min, hoppas de går bra på jobbet för dig! Sigge o jag ligger i sängen nu o saknar våran bäst... skynda dig hem!
Puss puss

2007-05-18 @ 09:52:12
Postat av: Sara

Hej Löööve...
Jag lovar att skynda mig...miss yooo toooo
Pyss

2007-05-18 @ 10:22:29
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0