Torsdag...

...Japp, imorgon är det helg och min älskade underbaraste plupp är ledig :D....*weeee*


Idag mina kära vänner har jag.....är ni beredd????......STÄÄÄDAT...
Helt sjukt!!! Är ganska chockad själv måste jag säga. Men jag gav mig faaaan på det och så blev det av.

Så nu luktar det gått i trapphuset OCH i våran lägenhet...

Snart kommer lovely momsi och hämtar mig, vi ska på kalas sen ska jag vara barnvakt åt lillasyster

Kom precis på att jag har varit dålig på att lägga in bilder....blä på mig, ska skärpa mig *lovar*


Jag och L??
Jag och min husband...Ja, blivande iaf :D

Kommentarer
Postat av: THOWE

vad sött foto :)

2007-05-24 @ 19:35:04
Postat av: Anonym

Åhh va gott det hade vart med non stop! Men.. Haha. Sjuk dröm ändå!
Sjukt fin bild på er!

2007-05-24 @ 20:29:26
URL: http://ganerivikt.blogg.se
Postat av: Sara

Tack tack...det va vänligt sagt :)
Med tanke på att jag typ ALDRIG blir bra på kort...hahaha
Men tack ändå...

2007-05-24 @ 22:03:14
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0