Torsdag

...15 grader varmt idag. Sköönt. har bara gått i tröja och njutit...

Jag, Ludde och Micke knallade ner på stan ganska tidigt för att byta en tröja Micke fick när han fyllde. Sen kom han hem med två nya jackor :D
Vi tog en sväng förbi Mcdooonalds åxå sen lutade vi Ludde bakåt, för det va dags för a nap...
Vidare gick vi till butiken och där stod Johan och målade för fulla halsar.
Kvart i två gick jag och Micke upp med Ludde till frissan för då va de dax att ta bort lite hår...

Det är så kul att ha lillfisen på dagarna. Håller på att ta igen tid all jag tappat med honom. Han är underbar och UNDERBAR.

Efter frissan gick vi hem till oss och sparkade lite boll på gräsmattan, sen la vi oss på soffan och kollade på "Lilla Jönssonligan" tillsammans med lite mat...

Nu ska jag gå ut och gå med Gunilla, powerwalka lite grann *hihi* Så då blir det till att ta fram stavarna igen, för här ska brännas fett :D

image43
image42
image44
image45
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0