Stavgång och nattinattigång...

...Skööönt med en prommis...

Lite kyligt ute men med stavarna får man upp värmen fort *grrr*
Nu ska jag krypa ner bredvid min älskade älskling i sängen....han har inte fått en enda kram på heeela kvällen, stackars love...

Ja och inte nog med att Sigge preciiiis har avslutat sin medicin från förra besöket hos veterinären så dyker det upp nya komplikationer....den här gången är det någonting som heter jästsvamp (Låter så roligt ) det är en svamp som sätter sig på hundar med hängöron (och sånna har ju Sigge kan man säga) så nu har jag och micke hällt i öronrengöring i öronen på honom så nu HOPPAS HOPPAS vi att det ska gå över av sig själv. Snälla låt oss slippa ett till veterinärbesök...
Luktar jäst i hela lägenheten...jag skojjar INTE!!!! (Tänk om han jäser över natten hahahaha)

God natt allesammans

242624-63
Stackars olycksdrabbade lilla lurvtuss...

Kommentarer
Postat av: David Fältström

Poor sigge :( Min kompis mår dåligt...

Var skönt o sussa igår :D
Hörs sen kompis

Kram på da

2007-05-10 @ 09:32:54
Postat av: Sara

Jaaa...du kanske umgås med din kompis för lite...vad vet jag? Därför öronen dammar igen på honom...han saknar ljudet av din röst :D

2007-05-10 @ 09:47:41
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0