Städning, kaffepaus och städning

...Så har min kära dag sett ut idag :D...

Va tvungen att ta tag i lägenheten, såg riktigt illa ut men nu så är det fint som faaan *tsss*
Linda ropade över mig på en kaffepaus som satt superfint, passade på och leka lite med mosters ögonsten åxå *tar igen, tar igen*
Nu är jag på kontoret och städar (Har tagit ett break) och donar. Så man kan säga att jag har stääädat heeela jäääävla dagen...
Snart dags för kvällsprommis *ooohyeah*



ETT MÅSTE:

Sonja Aldéns nya skiva, helt assjuuukt bra. Fattar ingenting. jag är i en drömvärld. Ååååh så underbart. Länge sedan jag hörde en sådan bra skiva. me lööööve Sonja, vilken kvinna !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0