Snart slut på jobbardagen...

Körde ju punka på mammas cykel i morse (hon blev inte arg *pust* ) hehe. Den otur som jag har, har ingen annnan...jag lovar.
Så klockan kvart i sju väckte jag min sambo på hans lediga dag...

Plupp: Snaaaaark
Jag: Älskling (hundögon) du måste skjutsa mig till jobbet, jag körde punka på cykeln
Plupp: Du skojjar...det är iiiinte saaant
Jag: Jo...flåååt, flååååt, flåååt
Plupp: (Vänder på sig och försöker somna om)
Jag: Äääälskling, du måste jag hinner inte gå
Plupp: *suck* *stöööön*
Jag: flåååt men du är världens bästa *hiih*

---------------------------------------------------------------------------------------

Telefonsamtalet kvart över ett

Plupp: Vad gööör du?
Jag: Jag jobbar, vadårå
Plupp: Bara undrade
Jag: Kommer du om 45 minuter då
Plupp: VAAAAAAA???
Jag: Men haaalllå vill ju inte gå hem eller
Plupp: men ååååh
Jag: Hallååå
Plupp: Vi hörs sen
Jag: Mäh!! Kommer du eller?
Plupp: Vi hörs sen *suck* *KLIIICK*
Jag: Älskar dig...

Han kommer det lovar jag...ska åka till H&M tror jag och köpa en jäättefin klänning jag sett...


image146



Kommentarer
Postat av: Jojo

Gud vilken söt bakgrund du har! Känner lite hans och greta över det..*hihi!*
Ha en bra dag! :)

2007-05-21 @ 13:54:28
URL: http://jojoaug.blogg.se
Postat av: Victoria

Hej! Såg att du kommenterat i min blogg. Hundar är ju bara för underbara :) För övrigt ville jag kika in här och säga att du verkar ha ett himla mysigt liv :) Kram Victoria!!

2007-05-21 @ 14:18:41
URL: http://victorianordgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0