Salladslunch..

...Jaaaaa, och gott va det också...

Jag, en gammal kompis och Plupp lunchade på nian idag. Lagomt mycket folk så det va väldans najs :D

Har helt glömt bort att det är röd dag i morgon så ikväll vill jag hitta på något kul. men jag vet bara inte vad. Plupp slutar klockan sex, så han kanske kommer hem med någon idé...I hope...

Köpte ett fästinghalsband åt vovve på apoteket så nu vill jag inte se röken av dom där jävla odjuren på hela sommaren *grrrr* Vilka onödiga insekter....

Nu ska jag lata mig ett tag, sen blir det städning :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

Heej gumman.
Har forsokt fatt tag pa dig pa msn, men fick inte tag pa dig :P Nu har vi flyttat till varat gamla hotell, jattefin dubbel-bungalow har vi :) Vi fick 50% rabatt av varan "familj" har nere, av dom som ager det har hotellet :) Men nu ska vi sova. Saknar dig! Kraam

2007-05-16 @ 16:30:07
URL: http://www.nogg.se/NICKIS
Postat av: Linda

Hoppas ni har haft en mysig kväll!!! Det blir prom tidigt imorrn, mellan 8 o 9, blir det bra?

Nattinatti o stooooooor kram! sys

2007-05-16 @ 23:40:30
URL: http://www.modigamyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0