Risk(abelt) Spel...

Ja som sagt så spelade vi "Risk" igår kväll. Eller vi började spela kvart i tolv...

Spelet går ut på att man ska kriga mot varandra med tärningar. Man ska försöka ta kontinenter och länder för att klara det uppdrag man fått. Väldigt roligt spel med FARLIGT för vänskapen

Fraser som vi använde mot varandra igår

♥ Kuk (Uttalas utdraget: kuuuuuuuuuk) (David, vi andra använder inte sånna ord)
♥ Jävla idiot (Micke, Tabben, Sara, David)
♥Jag är kung (David, som förlorade starkt)
♥Va faaaan (Tabben)
♥ Idaag gärna (Micke)
♥ HA!! (David)
♥ Men åååh (Tabben)
♥ MEN ÅÅÅÅÅH (Tabben)
♥ Är du dålig förlorare eller? (David)
♥ Nu är det din tur, gör något då!!!Jag jobbar i morgon *suck*. Titta nu blev det en ny dag (Micke)
♥ Du har ju bara tur (Tabben)
♥Jag bantar. Men åh fattar inte varför jag köpte en Mars, är inte ett dugg sugen.
......efter 1 minut...
....*prassel* *prassel*
(David äter sin Mars)

♥Du är ju dum i hela huvudet
♥ Din lilla Springfi**a, du går till olika länder heeela tiden (Ja, vem tror ni...David så klart)
♥Nu skiter vi i det här, nu packar vi ihop (Micke som ville avsluta utan vinnare eftersom han hade räknat ut att det inte skulle bli han)
♥Alla i kör: Jaaaaaa (Utom Tabben: Neeeääääj, som va närmast sitt uppdrag)

Själv löd mitt uppdrag: Erövra Europa, Sydafrika och en annan valfri kontinent...
Jag lyckades med Australien :D

image130
image131
image132
image133
Spelplanen. Lägg märke till dom svarta spelpjäserna på kommande bilder...
image134
Ser ni, dom minskar...
image135
Och nu...ett lite fjuttit land kvar...David, David *suck*
image136
image137
image138
Inga kommentarer...


Kommentarer
Postat av: David

Hahah.. använder jag sånna ord? Usch o fy på mig *smäller på fingrarna*

2007-05-19 @ 16:06:47
URL: http://davidfaltstrom.blogg.se
Postat av: Sara

Hahah....Ja faktist är du rätt ful i munnen, men du är väldigt omtyckt av din bästa kompis iaf :D

2007-05-19 @ 16:16:29
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se
Postat av: David

Vilken tur :D

2007-05-19 @ 16:20:40
Postat av: Micke

Jag vann faktiskt nästan :P

2007-05-19 @ 17:11:46
Postat av: David

hahah.. Ja visst sörru :P Jag med isf ;)

2007-05-19 @ 17:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0