Ny dag nya tag...

...Har lite att pyssla med faktist...

Måste ringa lite samtal, skulle behöva städa här hemma också. (började ju igår, men städade aldrig klart. Hatar när jag gör så)

Tog en stavpowerwalk själv på förmiddagen, jätteskönt. Men det cyklade en skum kille framför mig som tittade bakåt hela tiden. Blev lite scary...
Han saktade in och sånt gillar jag ju inte...
Dessutom svängde han in på vägen där jag brukar gå, så då gick jag rakt fram istället....tog tid på en halvtimme sen vände jag och gick hem en halvtimme...fungerade superbra det med :D

Nu blir det mumsa lunch i min ensamhet...


Ha en bra dag alla...

image149
Dålig fotograf, men grymt snygg kille :D...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0