Mys med uttråkad plupp...

...han går runt och suckar och stönar över att han har tråkigt...

Där är vi väääldigt olika jag och min sambo. Jag skulle kunna ligga i sängen en hel dag och titta i taket och inte ha dåligt samvete alls...
Jag skulle kunna åka till en öde ö en månad och bara ligga på stranden och titta på havet...
Me like to ta det lugnt lixom :D

Kom precis på att min plupp till sambo kanske har myror i baken....Ska undersöka saken, för nu ska vi krypa till sängs...*hihi*


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu såg jag !! Wie =) . Bakgrunden iaf.. Måste fixa så man ser headern också!

2007-05-23 @ 23:14:28
URL: http://ganerivikt.blogg.se
Postat av: Fannie Myrén

Du är precis som mig, jag kan ligga framför tv i en hel dag utan att ens få en gnutta dåligt smavete medans mina kompisar får panik om dom sitter framför tv i 30 minuter.. Det är ju det bästa, att bara vara och inget göra..

2007-05-24 @ 11:01:10
URL: http://fancyfannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0