Min dag

...Har inte varit särskillt händelserik...

Tror att kvällspromenaden räddade mitt humör ganska starkt. Skööönt att göra av med kalorier och energi. Köp stavar alla, det är underbart och framför allt kul att gå med...

Åt Viktväktarnas Lasagne till lunch: REKOMENDERAS INTE !!
Återkommer med deras andra rätter, ska provsmaka fler inom kort :D

Tackade nej till världens färskaste bull-längd idag.
Såg mig själv ta en tugga och kännde smaken komma...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, nej, nej. Jag är inte så förtjust i sötsaker. Gick till mitt skrivbord och fortsatte tuggandet på min torra morot. Mycket godare...
Fan ska allt gott vara onyttigt för?...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väldigt mycket... Men kanske bra att du inte gått ner så mycket denna veckan då :)
Nope, inget sötsug idag heller! Skibra :D

2007-05-22 @ 22:57:40
URL: http://ganerivikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0