Middag till hockey...

...är det nu...

Vi har ätit gott kött och Sigge har tryckt i sig två majskolvar. Dom tycker han JÄTTEMYCKET om. Nu ligger han platt på golvet och sover (igen). Det har han gjort nästan hela dan.
Ungefär lika seg som matte och husse :D

Jaja, mätta och belåtna är vi och nu ska jag knacka på hos grannen för lite motion...för i morgon är det dags för vägning :D
Inga bilder har jag knäppt idag heller, ska ta några fina kvällsbilder av Gävle på prommisen...

Meeee liiike myyyy new mobiiilcamera aloooot *klick*




Det va jätteenkelt David....se....jag lyckades iaf :D
www.davidfaltstrom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: David Fältström

Ja jag är kass helt enkelt :)

2007-05-13 @ 20:31:44
Postat av: Micke

Snart ska vi krypa ner o kolla på film :)

Love u!

2007-05-13 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0