Middag med trevligt sällskap IGEN...

...herregud, middag hit och middag dit...

Igår va vi tillbaka till samma ställe för att få mat. Lika gott va det då *mmmm*
Kött och potatisgratäng (som jag hoppade över) och goa grönsaker, precis i min smak.

Bjöds på vin också (som jag hoppade över) men vatten gå också bra :D

Till eferrätt serverades det glass och blåbär (som jag hoppade över) och kaffe...
Efter glassen åkte chipsen (som jag hoppade över) och jordnötsringarna (som jag hoppade över) fram.
Såg inge äckligt ut alls....JAG LOVAR...

Inga sötsaker och inget bita på naglarna...HEEELLLOOOOOOO I´M CRAZYYYY

Nu är klockan 13 minuter över sex och jag ska snart trampa iväg till jobbet på momsis cyckel...

Har ingen aning om när jag slutar idag, ska bli jääävligt intressant

♥ Love you pluppie som ligger i sängen och snusar som aldrig förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0