Lunch

Köpte en viktväktarmåltid på konsum igår. Lasagne fick det bli. Men jag tycker inte att den är så där jättesupergod tyvärr...
Jag som älskar lasagne annars....

Nu sitter jag och gnager på en morot (efterrätt). Som är lite halvtorr men vad gör man inte för att hålla kroppen mätt...
Alltså helt ärligt så står det på internet att det ska bli 19 grader varmt i Gävle idag. 9 grader står det här på termometern. Jag som inte tog någon jacka, kommer frysa ihjäl på vägen hem...blääää

Nu ska jag gå och hämta en kopp kaffe och fortsätta gnagningen på min torra morot :D


See ya...

Kommentarer
Postat av: David

Lasagne blir bäst om man gör den själv. Fundilerar på att göra de idag, men har en matlåda som behöver ätas upp. Men behöver iof en matlåda till imorgon med, hmm. Hur ska man göra då? De går ju att göra lasagne idag o ha de i matlåda imorrn, men när man ändå gör lasagne vill man ju äta den när den är färsk den är ju ändå som godast då. Förslag?

2007-05-22 @ 12:56:34
URL: http://davidfaltstrom.blogg.se
Postat av: Micke

Jag har sååååååååååå tråkigt..... saknar dig! puss min bästa!

2007-05-22 @ 13:39:39
Postat av: Sara

Men lovely....
Jävla skitjobb du har, kom hem till mig istället...för nu åker jag bil hemmåt snart..Älskar dig mitt hjärta
//Puss

2007-05-22 @ 13:58:43
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se
Postat av: camilla

kan du tipsa om några andra viktväktarmål som smakar bättre? har inte testat någan av de..

2007-05-22 @ 14:00:21
URL: http://slimmadtillmidsommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0