Lördag idag

...åååh jag hatar att inte kunna upptadera bloggen när jag vill, men tyvärr tyvärr tyvärr så har vi som sagt inget intöörnet :(
Blir så less. Och nu sitter jag på kontoret för att blogga och när jag ska till att lägga in bilder ser jag att ja glömt mobilsladden hemma...ååååååhhhhh......vilken pms-kärring jag är *helt sjukt*
---------------------------------------------------

Igår va fikat med koosinen otrooligt roligt. Sen tog jag mig hem för lillasyster skulle komma på besök och övernattning.
Vi lagade mat och myste hela kvällen. Agnes slocknade på soffan runt tio, så då satte vi igång och spelade "på spåret"
Jag och Tabben vann...jag förstår att ni inte är förvånade... :D
Nu ska jag gå tillbaka till mitt och lägga mig i min underbara säng och slockna till lite. Finns inget bättre än en tupplur mitt på ljusa dagen :D

Tjolahopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0