Kvällsmys med mosters ögonsten...

...Vi sitter i soffan Lilleman och jag. Han äter smörgås och jag checkar datorn...

...Jönssonligan är SJÄLVKLART på...

Idag har jag varit på kalas och tackat nej till godsaker som:

Småkakor
Tårta
Bullar

Gick utmärkt bra...

Sen åkte jag hem till momsi för att barnvakta lillasyster. Inga större problem, lagade lite middag sen raka vägen i säng...
Nu sitter jag i soffan och gäspar. Plupp är och tränar sen blir det mys...oooh i morgon är det fredag. Jag blir så glad av fredagar. Då har man hela helgen framför sig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja precis! Jag är själv skeptisk till de mesta tills jag har provat det själv. Och detta var över förväntatn! Instruktören berättade om att när man t ex gör en vanlig biceps curl så aktiverar man bara 40 % av muskelfibrerna.. Men detta så aktiveras 100% med hjälp av vibrationerna! Helt mäktigt.
Vi fick bara testa några övningar och så, men man kände verkligen hur bra det tog! Ska införskatta sånt kort! :D

2007-05-25 @ 09:14:15
URL: http://ganerivikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0