Kärleksmys

...Nu är klockan 22:17. Har roffat åt mig ett internet någonstans i närheten. Snacka om att man snikar men vad ska man göra då? Får ju inte internet förrän om 7 HELA dagar :(
Har försökt att dela med Linda & Johan med det vill sig INTE...BLÄÄÄÄ....

Har precis varit ut med våran gosknöl till vovve så nu är han rastad och klar för idag. Känner att jag är på uruselt humör och kroppen spelar massa spel med mig. Micke är lite sur för att mitt humör "stinks" Så jag ska aldeles snart gå ner och be om ursäkt :D.
Det kan man aldrig göra för sällan, bara så ni vet

Det finns ett litet litet ord,
på vår lilla lilla jord.
Ordet hindrar känslor, ont och gråt,
det lilla ordet är förlåt

---------------------------------------------------------
Cykelturen med Luddepudde var underbart skön. Han sa inte ett ord på hela resan ( det va inte det jag menade som var skönt hahaha. Utan vädret och att bara få cykla av sig lite och njuta.)
Vi begav oss till bolleskogen men där var maxruset i full gång så vi fick vända. Tog en tur runt högskolan och sen tillbaka...sååå skööönt :D Åkte förbi majkasen som fortfarande rykte och sen var jag bara tvungen att ta en bild av vårens Gävle...underbart
Imorgon är plupp ledig och då ska vi umgås hela dagen. Tycker så mycket om att bara vara tillsammans med min älskade. Så skönt att bara ha honom intill sig. Min bästa trygghet...

Nu ska jag ta mig en trappa ner, för där ligger min lovely surgris *hihi*

image37

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0