Herreguuud

...Vilket väder vi har idag...

Den förstööööör min motion...kommer ju blåsa omkull...

Idag har jag....ehm.....öööh.....tvättat

Det här borde jag ha gjort

♥ Varit nere på stan och inhadlat saker
♥ Städat undan tvätten
♥ plockat undan papprerna som ligger över hela sovrummsgolvet
♥ Borstat min hund
♥ Varit på banken


Men dagen är ju inte slut än...:D

Om ni undrar angående min vägning så kommer den i morgon...någon sa till mig att man inte skulle väga sig på måndagar...

Men här kommer iaf listan på vad jag har tackat nej till i veckan:

♥ Max
♥ Lösgodis
♥ Tårta
♥ Ballerinamuffins
♥ Ballerinakakor ( Som jag är gaaaalen i)
♥ Och mina naglar...helt sjukt, ska knäppa ett kort på dom små liven *hihi*

Kommentarer
Postat av: Micke

Du är så duktig min lilla älskling ;)
puss

2007-05-28 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0