Fredag idag :D

...Sköönt, helgen nära. Men plupp är inte ledig så det blir ingen ledighet tillsammans tyvärr.

Vaknade när min lovely lovely pussade mig hejdå i morse. Då drog jag iväg ett sms till David för han kan sova huuur länge som hellst den karlen.
Kvart över tio stod vi redo för en powerwalk. Två bästa vänner och en liten hund. Tog usual rundan och nu sitter jag här svettig och jäklig. Men nu ska jag hoppsa in i duschen för sen ska jag ner och äta lunch på stadens torg tillsammans med Kusin, David och plupp...ska bli trevligt

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här skulle det komma massa roliga partybilder nu men eftersom vi inte har något internet än så går det tyävrr inte, jag lovar att lägga upp dom så fort jag bara kan....


Lyckades med en...*fiiiiin David*
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0