Fortfarande trötter...

Jag gick och ja mig skit tidigt igår. Va så fruktansvärt trött. Men nu känns det som om jag har sovit för länge istället....hm.....
Jaja...klockan fem ringde INTE  min klocka i morse, utan halv fem började min älsklings vovve att gnälla. Neeeeeej tänkte jag då, det är inte saaaaaant.
Plupp som inte rörde en fena hörde ingenting...
Jag fick alltså ligga och klia min hund på magen klockan halv fem i morse !!!!!! Jag som tycker att jag går upp tidigt iaf :D...

Nu ska jag gå upp och väcka tomten på övervåningen, han har fått äran att skjutsa mig till jobbet. (Antar att han ligger och jublar)

image147
Här är min trötta/sura(han va till veterinären igår och försökte leka kaxig, men icke) vovve...
Han sitter i trappen och tittar ut, kommer det någon och går förbi morrar han lite för sig själv. Grym vakthund vi har alltså...*fuu*
image148
Köpte en ny klänning på H&M igår...very nice tycker ja...satt som en smäck :D


♥ God Morgon Sverige ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0