En härlig dag...

...Har jag haft idag...

Powerwalkade med David en timme på morgonen...
Sen gick jag hem och åt frukost, rastade hunden och kröp ner under täcket igen *myspys*
Somnade om och vaknade vid två, då gick jag och gjorde lunch. Sen vandrade jag över till mina kommande grannar och greppade tag i penseln...MÅLNINGSTIME :D
Jag har kommit underfund med att det är skiiitkul att måla. Vill måla om vårat hus NUUUUU....hihi

Nu ska jag gå och laga en matlåda tills i morgon, sen ska jag gå och duscha *fjuuu*
Tog en snabbstavprommis med Gunilla aldeles nyss, sååå skönt ute

I morgon är det vägning...hejja mig :D

image143
En höjdrädd Momsi...tack för en trevlig målardag, love you...
image144
Plastfarsan...står där om man tittar nooooooga...

image145

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ligger ju 2 veckor före oss dååååå... Lyx ;) !
Men bra jobbat :D Några bra tips?

2007-05-20 @ 22:46:45
URL: http://ganerivikt.blogg.se
Postat av: Anonym

Nästan samma för mig, har ändå tänkt gå ner med lite halvdan motivation
ett år ungefär, men det går ju inte. Helt plötsligt blir det som ett wake up call, nu jävlar!
Det är bra att kunna säga ifrån, bland mina vänner så godtas oftast inte ett nej... sjukt störarnde. Så ska lura i de flesta att jag helt enkelt inte tycker om det längre, hoppas att de kan acceptera de :D
Ja dt kommer definitivt bli jobbigt så du lär höra från mig :D

2007-05-20 @ 22:59:06
URL: http://ganerivikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0