Äntligen!!!!!!

Nu ska det fungera *yippie*

Nu har jag tagit mig åter till kontoret efter Mickes idé om att " Ta med hårddisken Sara"...Så jag trippade hem, och nu är jag tillbaka igen *pust*

Så nu börjar jag om....

Fredag:

Lunch med mamma, Micke och David på Los Sombreros. Sen fika med tessan och David *myspys*
image48
image49
Och självklart det bästa bästa.....
image50
...En latte...*mmmmm*

Sen begav jag mig hem eftersom Agnes skulle komma och vi hade en jättemysig kväll med grillning (Inomhus dock)Lilla Jönssonligan och "På spåret"

image51
image52
Agnes ville vara med på bild, men det kliade i näsan...:D
image53
Det är inte Sigges hår ni ser längst upp till vänster, det är Mickes och blixten måste ha gjort det grått :D
image54
Tabben saknas på bilden, vi som skulle fira David och hans förlovning :/

I går vaknade jag och Agnes klockan åtta och då gick vi upp. Micke kom en stund senare eftersom han skulle jobba.
Sen efter många om och med steg även hulda upp. Hon föreslog att vi skulle gå till bolleparken och det va ju en superduperidé tyckte jag och Agnes...
image55


image56

Ännu en mysig helg börjar gå mot sitt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0