23:52...Vart är lööve?

...Han bara försvann min lille älskling...

Åka och tvätta bilen en fredagkväll klockan halv elva...*haaallå*
Men nu har jag krypit ner under täcket och myser i min underbara säng. Snart natti natti






Till David:

( Jag vill bara säga att fy fan för dig David. Bestämma att man ska ha en inflyttningsfest samma dag. Och när jag ringer så säger du att du ska ha fest...jaha tänker jag då. Sen när mMicke kommer från jobbet säger han att det är inflyttningsfest *ööööh*
Och när jag pratar med Tabben på msn vet han inte ett skit...
Näää, fy fan för dej...)

Godnatt Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Heej! Nu ar vi pa flygplatsen i Bangkok, resan gick jattebra. Sov nastan hela resan :P Om ca 1 timme gar planet till Koh Samui. Det ar jattevarmt, haller pa dor :P Vi hors sen! Kraaaaaam

2007-05-12 @ 10:04:29
URL: http://www.nogg.se/NICKIS
Postat av: David Fältström

Herre min skapare. Inflyttningsfest är de ingen annan än Tommy som har kallat de. De var en fest och du var bjuden. Inte mer med de. Så jag förstår inte vad de är för dumt jag gjort? Förlåt att jag inte bestämde att jag skulle ha fest flera dagar i förväg, de var väldigt dumt gjort.

2007-05-12 @ 11:36:36
Postat av: noj

tackar!

2007-05-12 @ 11:51:23
URL: http://bebisnoja
Postat av: dumpad

Tack :)
Jo, jag ska ju fortsätta blogga trots alla idioter, men jag har ju inte bestämt vart...det är rätt jobbigt när de skickar länkar till bilder och skriver om folks olika identiteter...de där människorna kan ju vara mördare eller pedofiler eller vilka psykon som helst, och så tror de att det är jag... :S

2007-05-12 @ 12:25:09
URL: http://dumpad.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0