What potatis???

...Vi har ett litet potatisproblem här...

Vissa vill ha kokt potatis, plupp vill ha klyftpotatis....

Jag valde kokt, min svärmor lika så, och min svärfar....efter ett tag höjde plupp rösten..

"Meeeen jaaag taaar vääl kokt potatis dååååå"

Ja då va det problemet över...

.......................................................................................................................................

Jag har varit ute i regnet i 55 minuter på en powerstavis, det var blött men jätteskönt. Snart blir det mat och mys och bara lugna takter...

image221
image224
image225
image226
image227

Såhär trevligt har vi det....Jag, Plupp, Tuffsruffs, Pappa päron, Mamma Päron och den diskuterade potatisen ( Ej med på bild ) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0