Slappardag

...Har det varit today...

Jag och plupp somnade inte samtidigt igår...jag somnade medans plupp tog sig ner på nedervåningen för att leka med sin andra favoritleksak ( Ja, jag är ju den första om ni inte förstod det :D)
Sen klockan halv åtta låg jag och väntade in att min favoritknatte skulle komma men han dök inte upp så efter 45 minuter somnade jag om.
Nästa gång jag slog upp mina blå stod klockan på halv elva och då klev jag och vovve upp. Plockade lite i lägenheten sen städade jag trapphuset också *pust*

Fem över tolv väckte jag en yrvaken plupp och sa åt honom att gå upp, för vi hade lite ärenden att göra. Han gjorde som jag sa ( som alltid :D)
Efter en sökande tripp på stadens torg åkte vi hem och la oss raklånga på sängen *så skööönt*

Sen gick jag ut för att prommenixa, men efter tio minuter hörde jag åskan och då vände vi hem DIREKT. Väntade in plupp hos låtsasfaster/grannen och sen har vi varit hos David en stund på kvällskvisten. Ett farande har det varit idag men skoj har vi haft :D


Till Min Plupp

Älskling vila dig i min famn,
jag lovar att hålla dig nära.
Va inte ledsen, torka din tår,
allt ont vill jag också bära.
Vi tillhör varandra, vi är ett
Ta bort dina onda tankar och gör det som känns rätt...

Se på mig, dina ögon ler
Låt mina stunder med dig bli ännu fler.
Ta mitt hjärta emot din kind,
och känn värmen vid vår kärleksgrind...

Älskling, vila dig i min famn,
jag lovar att hålla dig nära.
För alltid du och jag,
För alltid dig min kära.
..♥



God Natt Sverigebor...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0