Onsdagskväll

...En mysig sådan...

Sov otroligt dåligt inatt också men det blev ingen middagslur idag så jag HOPPAS att jag slumrar gött ikväll...

Annars denna vackra dag har jag sprungit ärenden och grejat hela dagen, detta har jag hunnit med:

♥ Lämnat tillbaka saker jag har haft i två månader
♥ Lämnat tillbaka en hundkam jag haft i två månader
♥ Lämnat in mammas punkterade cykel för lagning
♥ Lämnat in min klocka för nytt batteri, som har legat i två år
♥ Varit till banken för att ändra mitt kontonummer, men det gick åt he*****. Måste gå tillbaka i morgon igen
♥ Köpt en nagelfil som jag har tänkt gjort varje dag i snart sex veckor
♥ Skrivit klart hyreskontrakten

Ja som ni ser så kan man hinna med mycket på en dag om man så bara vill det. Kanske jag kan somna i lugn och ro...*hoppas*

Nu sitter jag hos Momsi och kollar på saltkråkan med lillasyster. Sigge har lekt med en vovvekompis idag på gården så han är heeeelt slutkörd. Arne hette han och va underbart söt...
Hoppas Plupp kommer och hämtar oss snart. I miss him so much...
I morgon är han ledig och då ska vi leka loppan hela dagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0