Ny dag nya tag...

...ännu en morgon i solens tecken...

Klev upp som en solstråle i morse ( inte ) Vaknade tidigt av att min älskade ÄLSKADE hund gnällde på nedervåningen.
Öööh tänkte jag. Han kan ju inte vilja ut klockan två på natten???!!!!
Micke vaknade, morrade till, kastade sig ur sängen, sprang ner för trappen, greppade tag i hunden, sprang upp för trappen, satt ner hunden på golvet, kastade sig i sängen, somnade om. ( Allting hände på sisådär 5 sekunder ) Själv fattade jag INGENTING. Men efter nån minut flyger en hund upp i sängen, slickar mig i ansiktet och lägger sig raklång över mig. Morr tänker jag och börjar klia vovvemagen. Sen måste jag ha somnat om för när jag vaknar nästa gång ringer klockan och hunden är inte inom synhåll...
Han måste ha insett att det va sleepingtime och inte playingtime...*fju*

Idag ska min lilla familj på kalas och det ska bli jättetrevligt. Måste hitta en "funny gift" som jag kan ge bort....*hm*

Ha en trevlig dag alla

image262

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

                                ...Kärleken spirar *hihi*...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0