Nu far vi..

...ut mot Gävles bukt..

Vi ska till stugan och grilla och njuta av havslukten. Plupp har precis kommit hem från jobbet. Han ska "bara" träna sen går bilen mot *****

I morgon är det jobb fram till två sen åker jag tillbaka till stugan...

Så vi rör oss mellan city och stugan i helgen kan man säga


Trävlig hälg allibopa ♥
_________________________________________

Ja jusst ja...

Min plupp lovade att diska i måndags, disken ligger kvar fortfarande och har växt en HEL del sen dess. Jag VÄGRAR diska för min plupp är så lat så jag tycker att han kan göra det.
Nu kom han hem och påpekade att det luktade skunk i köket ( Själv har jag inte varit in där eftersom jag kväljs för allt)
Nu kommer han med en idé här att jag får VAD SOM HELLST om jag diskar...

Så nu funderar jag lite på vad jag kan tänka mig...

Något av följande:

 ♥ En ny klänning till midsommar
 ♥ Nya vita leggins
 ♥ En kryssningsresa
 ♥ Ett nytt smycke
 ♥ Två par nya skor
 ♥ En utlandsresa
 ♥ En mer hjälpsam pojkvän 
 ♥ Nya tapeter till sovrum och kök
 ♥ Gantkavajen jag vill ha
 ♥ Nya Lexingtonsängkläder
 ♥ En ny bärbar dator



 Åååh va svårt...


Men om jag diskar så kanske han överraskar mig med något :D

Om inte så kan man ju alltid lägga ut honom på tradera med Titeln: "Ta min kille ifrån mig, jag bjuder på frakten genom hemkörning..."

Me löve plupp very much :D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0