Lista :)

LISTA.

1 . har du ett förhållande?
Jupp

2. hatar du mer än 3 personer ?
Ja, jag är en jävel på att hata

3. hur många hus har du bott i ?
5 Styckna

4. vilken är din favoritglass ?
Sandwich :D *Yummie*

5. vilka är dina favoritskor ?
Mina nya vita "hopp i " - skor

6. vilket var det värsta ämnet denna termin ?
Oj, jag går ju inte i skolan

7. vilket var ditt favoritämne denna termin ?
Se fråga 6

8. äger du en britney spears cd ?
Nä, och det tackar man gudarna för

9. har du någonsin spytt bland folk ?
Ja ( Tänker inte vara mer ingående )

10. säg något du alltid tänker på .
Plupp

11. vilken musik tycker du mest om ?
Nääästan allätare

12. vilket stjärntecken är du ?
Vattuman

13. vilken tid föddes du ?
Vid sex på kvällen

14. har du haft telefonsex ?


15. vilken är den pinsammaste cd'n du äger?
Oj svår fråga, vet inte ens vart jag har mina cd-skivor

16. vad gör dig lycklig?
Plupp och alla snälla människor runt omkring mig

17. vilka är dina favoritfärger?
Guld, blå....

18. sommar eller vinter ?
Både och...

19. vår eller höst ?
 Både och...

20. vilken färg gillar du att ha på dig ?
Hm...vit eller svart men kul med färg ibland ( åh va tråkig jag lät
)
21. sprite eller pepsi ?
Pepsi MAX

22. var är ditt andra hem ?
Hos momsi

23. ha du någonsin örfilat någon ?
Ja, fast bara på skoj dock

24. har du dåliga betyg ?
Dom är inte bra nej...

25. skriv något;
Jag vill hem

26. vem känner dig bäst?
Plupp

27. spelar utseendet någon roll?
Självklart, det är ju det första man ser av en person!

28. favoriträtt?
Chinamat, me like

29. är du förlåtande ?
Ja, men det tar tid

30. hur många barn vill du ha ?
Två... 

31. vilken är din favoritfrukost ?
Hotellfrukost

32. äger du ett vapen ?
Ja, fast bara köksknivar

33. har du någonsin trott att du varit kär ?
Jaa, jag är kär.

34. när grät du senast ?
Igårkväll när vi tittade på film

35. vad gjorde du igårkväll?
Umgicks, åt mat, prommenerade, kollade på film...

36. vart reste du senast ?
Till Paris...

37. vad är ditt smeknamn ?
Älskling

38. har du varit i asien ?
Näe, men skulle VERKLIGEN vilja

39. tänker du på någon just nu ?
Ja, det gör jag alltid

40. har du kallat någon för älskling ?
Varje dag

41. röker du ?
Jag ljuger om jag säger att jag inte gör det men jag ljuger om jag säger att jag gör det också....vääääldigt sällan

42. äger du en diamant ring ?


43. är du nöjd med ditt liv ?
Ja alla tiders

44. färgar du ditt hår ?
Ja det är ett måste

45. donken eller max ?
Max

46. gillar du dig själv ?
Oftast...

47. vem står du närmast, mamma eller pappa ?
MAMMA

48. är du mörkrädd ?
Ja

49. har du någonsin ätit lim ?
Nääe det hoppas jag inte

50. har du en webcam ?
Ja men den används INTE

51. har du någonsin strippat?
Varje kväll

52. är du över 160?
hm...Jaa kan man säga

53. hur lång är din kortaste kompis?
Oj ingen aning

54. vad dricker du helst?
 Vatten och vitt vin
55. har du nån piercing ?
 Ja i öronen.

56. om ja, hur många ?
3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0