Jahaja...

...Då va det dags för lunch igen då...

Idag har jag ingen vidare matlåda med mig tyvärr, därav att jag sitter kvar vid datorn och och klockan snart är halv tolv :D
Men idag har jag kommit på att jag ska exprimentera med räkor när jag kommer hem. Fasen vad sugen jag blev på just det. Jag älskar räkor *Yummie*

Sen måste jag till banken igeeeeen...Jag va där igår och skulle flytta över saker till min nya bank men seddu det fick jag inte för mitt legg hade gått ut. Då har jag suttit i kö i 20 minuter, varmt så in i h******. har papper med mig med mina personuppgifter och bankuppgifter. har alla kort i plånboken med mig med mitt namn på. Det ÄR jag på legget även fast det har gått ut ( Håller på att fixa ett nytt )
Då säger hon nej....den jävla kärringen ( Ursäkta mig )
Skitgrinig va hon också, otrevliga j**** ******* ( Vi sensurerar )
Så nu måste jag dit IGEN för tredje gången. Höll på att leta efter mitt pass i evigheter igår och hittar det inte. Fan, fan, fan och fan. Blir så jävla less...
det finns inte bara en anledning till att jag byter bank, det finns hundra...Jävla Swedbank...


Men annars är jag på bra humör idag :D...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0