Idag har jag...

  • Varit irriterad på min hund
  • Varit på allmänt dåligt humör
  • Varit irriterad på min sambo
  • sovit middag
  • vaknat av bråkande snorungar på gatan
  • somnat om
  • varit irriterad
  • gått en 60 minuter stavpowerwalk
  • sagt förlåt till min sambo
  • kliat min hund lite extra på magen
  • städat lägenheten
  • blirvit på bättre humör...

Ja, som ni ser har jag haft en hektisk dag. Men jag höll mig inne av anledningen ovanför. Har varit på sååååååååå dåligt humör, länge sedan jag va så irriterad...
Men nu börjar jag ta mig tillbaka till verkligheten igen *pust*
Ska krama älsklingen jättehårt ikväll så han känner att satkärringen som va här på dagen har gått hem...

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0