I min telefon.

I min telefon.

Vem ringde du till senast?
Plupp
Vem ringde senast dig?
Plupp
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
Vad ska du göra alla helger då? :p. Jadu, idag kan jag en sväng.Ska vi ses en sväng idag då? ( Från Nicki )
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Nicki :D
Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Okej :( Tråkigt. men vi kan väl träffas någon dag snart? Så länge sen nu ju :( Kram ( Nicki igen :D )
Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Ja, jag vet. Jätte länge sedan :( ( Jag till Nicki )
Har du några utkast?
Nope
Vad är ditt rekord i snake?
Hm...ingen aning. Var sååå länge sedan jag spelade snake
Vad har du för kontakter som börjar på..
J? Johan A, Johan N, Johnny och Jonas

T? Tabben och Tessan

 M? Maggans, Malin, Mamma, mathilda,Mats, Michaela, Micke och  Mobil info
 
Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Har inga kortnummer inlagda
Vad står det i dina påmminelser?
Frissan. Glöm ej
Har du privat nr just nu?
Nej...
What´s the big secret? 
My phone wakes me up every morning *schhh* ( It´s a big secret )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0