Den här veckan...

...Har jag undvikit...

♥  Pizza
♥  Pommes Frites
♥ Tårta
♥ Färska kanelbullar ( inte alls tuuuungt )
Lillasyster: Sara, kan du ge mig en sån där superduper färsk kanelbulle med pärlsocker på som nästan precis har kommit ur ugnen? Du ser den där som ligger i påsen, kanelen sipprar sakta ut ur den eftersom den är så färsk...kan du det?
Jag: Jag visst min älskade lillasyster  *gulp* kan du få en kanelbulle som ligger så snällt på bordet
(Tar den sakta ur påsen - ser hur min arm för den förbi mitt ansikte - känner lukten - ser färskheten - ser hur den försvinner bort från mig - överlämnas till lillasyster - torkar av färskkanelbullekladd på mina fingrar på gräset som jag inte skulle ha gjort annars - ser hur lillasyster gapar - ser hur den färska kanelbullen fösvinner in i hennes mun - kanelbulle = BORTA)
♥ Ballerinakakor
♥ Muffins
♥ Bragokex
♥ Chips
♥ Lösgodis
♥ Läsk
♥ Mina naglar *scaaary*

...Istället har jag ätit...

♥ Vindruvor
♥ Päron
♥ Äpple
♥ Risifrutti
♥ Melon
♥ Sallad i mängder
♥ en fettfri gobit...Min sambo *hihi*
♥ ...och druckit bubbelvatten

Dämit va det känns bra...

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad duktig du ar :)
Snart kommer jag hem, da maste vi traffas :D

2007-06-05 @ 17:45:33
URL: http://www.nogg.se/NICKIS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0