Spännande...

...or not...

Men snart slutar jag arbeta för denna dag och sånt är ju alltid kul. Plupp som är ledig idag sitter hemma och saknar mig i massor...*I know*
Han sitter och räknar ner....snart 1 h innan min älskade underbara kommer hem :D...

Har faktist inga planer för resterande del av dagen. Skulle behöva städa hemma men det vet vi ju alla hur det blir om jag säger att jag ska göra det...
Ingen idé, skit samma....låt dammråttorna och disken flöda...

Jag ska nog ta mig en tupplur kanske *hm*

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Halloj där! :D Hoppas allt är bra med alla i kvarteret! Skit i dammråttorna - de kommer ändå bara tillbaka!
Och du - om du ser till din syster kan du väl be henne slå en signal. Hon är omöjlig att nå... Vi skulle boka en resa var det sagt, men dagarna går....
Skickar en KRAM!!

2007-07-02 @ 20:22:20
URL: http://fyragryn.blogg.se
Postat av: Gabbi

Hahahaha!!! Du är inte kloooooook!!!!!!!!!! :D
Tar nog bort länken innan min dotter klickat på den.... Hälsa dammråttorna!

2007-07-02 @ 22:15:39
URL: http://fyragryn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0