Söndagen den 29 Juli

...Dagen då någon slaktade Sara...

Det är ungefär så jag känner mig. Någon har tagit en klubba och drämt den i mitt huvud. Slitit mina armar och ben i små stycken. Vridit om mitt huvud och lagt det på sidan om min kropp. Tagit ut min hjärna och bränt den på bål. Jag älskar vin, jag hatar dagen efter.
Har inte lyft ett finger idag, förrutom min extremt korta prommenad med ruffs. Annars har jag legat i min sköna soffa och jäst..
Skönt har det varit. Jäst har jag gjort, Knådningen ska plupp stå för genom en skön massage, sen förblir degen
så...Inga bullar i ugnen här inte...


image359

...Nä nu ska jag gå och putsa på min vackra förlovningsring ( Moms har tippsat ). Den måste ju glänsa. Alla ska sen den, alla ska lägga märke till min vackra ring. Alla ska se min kärlek lysa. Alla ska se hur glad jag är och hur jag svävar....
....Svävar på dom moln min älskade plupp tagit mig till...
Där flyger vi, han och jag. Långsamt framåt på ett kärleksmoln. Rött i form av ett hjärta. Vi lyser, vi syns. Ibland blir molnet mörkt. Mörkt som natten. Små små droppar faller ner. Vi håller varandras händer. Vi stärker molnets grund. Långsamt, långsamt får molnet sin röda färg tillbaka. Vinden smeker oss, vinden bär.
Molnet svävar, vi lika så.
Molnet  tillsammans med oss, bara vi två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0