Söndag..

...Idag och mörka moln på himlen...

Igår och idag har och ska jag och min sambo leka pensionärer...

Igår klippte herr plupp gräsmattan och fru Sara klippte häcken. Vi va på olika ställen i trädgården och gjorde våra arbeten i högsta hugg.
Ibland såg vi skymten av varandra och då log vi försiktigt, sen lyfte jag häxsaxen med ett hej och nickade vackert mot min karl.
Vi umgicks som bara pensionärer gör...

Idag ska vi tvätta och olja in våran nya trall. Det ska bli vädigt intressant att se. För så fort jag och plupp ska "fixa" något tillsammans slutar det alltid med bråk.
Men ser ni två snygga personer på alla fyra med en skurborste i handen....då är det förmodligen vi.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0