Sex...

...Saker har jag att göra idag...

1.) Tvätta

2.) Städa

3.) Bädda rent i sängen

4.) Ringa ett viktigt samtal

5.) Styla hunden

6.) Sova

...Bara för att man säger massa saker betyder inte det att man SKA göra dom. Jag vet precis som vanligt hur det kommer att bli...
Sara gå till punkt sex, utan att passera gå...
Ja okej, nummer ett kan jag offra mig att göra innan jag jag går till punkt sex

Bortförklaring:

Jag drack för mycket vin igår så my brain is "ur funktion". Har sovit alldeles för lite inatt och att vakna till en klocka som ringer fem är inte kul när man har varit ute och svirat.
Jag älskar vin, jag hatar dagen efter.
Så....till saken...
Skulle jag börja göra punkt två skulle jag slarva och kasta in alla kläder i garderoben. All disk skulle jag ställa in smutsig och en sån här dag minns jag inte ens vart jag har ställt dammsugaren...
Va sa du? Mopp?...Nä, harj ag aldrig hört talas om
Nummer tre SKULLE jag kunna göra MEN jag tror det ligger en lillasyster i sängen som vill sova så man kan ju inte bara flytta på henne lixom...
Punkt fyra är inte så jävla viktigt men jag kan göra om den punkten och sätta ihop den med nummer fem.
Typ, ringa ett samtal så att någon annan får styla hundskapet........fast någon annan dag, samtalet alltså....


Jag tror det här kommer bli en lugn eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0